Subject: Erolongi-Aru metsakuivendusobjekti kooskõlastamine
From: "Martin Malm" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 2 May 2025 14:21:25 +0300

Tere!

Koostame Riigimetsa Majandamise Keskuse tellimusel
rekonstrueerimisprojekti „EROLONGI-ARU METSAPARANDUSOBJEKTI
REKONSTRUEERIMISE JA TEEDE UUENDAMISE PROJEKT“. Vastavalt Põllumajandus-
ja Toiduameti projekteerimistingimustele tuleb projekt kooskõlastada
taristute valdajatega.

Objekti asukoht – Viljandi maakond, Mulgi ja Viljandi vald, Ereste, Turva,
Sammaste ja Päidre küla.

Kirjale on lisatud metsaparandusobjekti rekonstrueerimise ja teede
uuendamise projekt koos riigiteelt mahasõidu projektiga. Palun tutvuda
meie poolt koostatud projektidega ja esitada omapoolsed seisukohad
projektlahenduste kohta. Kui tekib täiendavaid küsimusi siis võib
helistada tööpäeviti telefonil 7 303 735 või e-maili teel
<mailto:[email-masked]> [email-masked].

Lugupidamisega,

Martin Malm

Projekteerija

Inseneribüroo Urmas Nugin OÜ

58 414 501

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.